Arhivă : Știri din actualitate Înapoi
Sesizările la Protecția Consumatorului se pot face și prin aplicația WhatsApp
![](https://static.srr.ro/images/articles/6251/art-img1-3395631-telefon.jpg)
![](https://static.srr.ro/images/articles/6251/art-img1-3395631-telefon.jpg)
Sesizările la Protecția Consumatorului se pot
face de astăzi și prin aplicația WhatsApp, dacă este vorba de
nereguli cu caracter de urgență, anunță ANPC.
Numărul
de telefon dedicat este 0790219551, iar mesajele pot fi transmise
doar ca text, însoțit eventual de imagini.
Poate
fi vorba de primirea unor facturi incorecte la energie electrică sau
gaze naturale, dar și de posibile pericole imediate pentru sănătatea
consumatorilor, se precizează într-un comunicat al Agenției
Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Instituția
menționează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc
reclamațiile realizate în mod curent, care se fac la sediile
comisariatelor pentru protecția consumatorilor din teritoriu, fie
depuse personal, fie transmise prin poștă sau în format
electronic.
Formularul
de reclamații online se află pe site-ul instituției.
Sursa foto: arhivă