Arhivă : Știri din actualitate Înapoi
Șapte din zece tineri ai Generației Z vor să lucreze de la birou
Publicat: joi, 18 Ianuarie
2024
, ora 12.42
Cea mai mare parte a tinerilor din Generația Z (născuți între 1989 și 2012) simt nevoia să lucreze cel puțin trei zile pe săptămână de la birou pentru a fi productivi și a colabora eficient cu echipa, reiese din rezultatele unui studiu, scrie Agerpres.
62% dintre respondenți au declarat că lucrează deja "full time" de la birou, iar 40% au subliniat că acest mod de lucru are un impact pozitiv asupra echilibrului dintre viața personală și cea profesională, dar și asupra relației cu colegii.
În schimb, Milenialii (persoane născute între 1981 și 1996) simt nevoia să lucreze din birou cel puțin trei zile pe săptămână în proporție de 56%, în timp ce în cazul Generației X (născuți între 1965 și 1980) ponderea ajunge la 73%.
Timpul petrecut cu echipa (57%), întâlnirile în persoană cu clienții (28%) și obținerea de vizibilitate pentru a spori șansele de promovare (16%) sunt principalele motive pentru care angajații vor să lucreze de la birou.
27% din angajații din toate generațiile își doresc birouri cu multe facilități, 21% vor spații de lucru creative și tehnologii noi, iar 14% vor zone de lucru unde se pot simți ca acasă.
62% dintre respondenți au declarat că lucrează deja "full time" de la birou, iar 40% au subliniat că acest mod de lucru are un impact pozitiv asupra echilibrului dintre viața personală și cea profesională, dar și asupra relației cu colegii.
În schimb, Milenialii (persoane născute între 1981 și 1996) simt nevoia să lucreze din birou cel puțin trei zile pe săptămână în proporție de 56%, în timp ce în cazul Generației X (născuți între 1965 și 1980) ponderea ajunge la 73%.
Timpul petrecut cu echipa (57%), întâlnirile în persoană cu clienții (28%) și obținerea de vizibilitate pentru a spori șansele de promovare (16%) sunt principalele motive pentru care angajații vor să lucreze de la birou.
27% din angajații din toate generațiile își doresc birouri cu multe facilități, 21% vor spații de lucru creative și tehnologii noi, iar 14% vor zone de lucru unde se pot simți ca acasă.